niedziela, 10 stycznia 2016

Witamy!

Zapraszamy do nowego miejsca w sieci i blogosferze - bloga z wyzwaniami monochromatycznymi.
Monochromatyzm - użycie tylko jednej barwy o wielu odcieniach.
(źródło: Wikipedia)

Będziemy Was zachęcać do tworzenia wszelkich form scrapowych, ale...
w JEDNYM KOLORZE (różne jego odcienie).

Już jutro pierwsze wyzwanie oraz pierwszy kolor.

Bloga tworzyć będą:


http://www.mojapasja1.blogspot.com/ 

http://srebrnolistka.blogspot.com/


 
http://rekodzielnik.blogspot.com/

Zapraszamy także do polubienia naszego Fan Page: Tworzę w jednym kolorze!

Do zobaczenia!

20 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł! Fajne rzeczy się szykują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitnie się zaczyna, to bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś idealnego dla mnie :)) przeważnie uwielbiam się realizwoać monochromatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega pozytywnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!!! O czymś takim sama kiedyś myślałam, ale czasu zabrakło ;) ale chętnie potworzę czasem z Wami :) ja generalnie bardzo lubię wyzwania i inspiracje kolorystyczne, to tu będę miała co robić ;)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękujemy za wszystkie mega miłe i pozytywne komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już polubiłam :)Świetne, świeże podejście do tematu...może znowu zachce mi się chcieć coś zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękujemy za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super dziewczyny, wspaniały temat, będę zaglądać ps czy Wy w ogóle odpoczywacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No.....zdarza nam się odpocząć...CZASAMI :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! Już czekam na inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  12. No, ciekawe :) Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem i ja :-) Dziękuje za zaproszenie. Czekam na inspiracje i twórcze zabawy.... może odważę się spróbować sił w wyzwaniach :-) Pozdrawiam całą ekipę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj będzie się działo:) Mam nadzieje, że starczy i mnie czasu na wspólną zabawę, ale obserwować będę , na pewno i czekam na inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe miejsce. Będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa inicjatywa. Postaram się często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł. Z przyjemnością się przyłączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń